برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

برسام اين مرد كوچك

3 سالگيت مبارك

1393/12/12 16:55
نویسنده : مامان لعيا
357 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد توست و من هر روز بيش از پيش به اين راز پي ميبرم كه تو خلق شده اي براي من تا زيباترين لحظه ها را برايم بسازي

تولدت هزاران هزار بار مبارك پسر نازنينم

امشب شب تولد توست و تو يكسال ديگر بزرگتر شدي عشق كوچولوي من

روز تولدت برايم ارمغان همه خوبي ها و زيبايي هاست و هميشه و هميشه خدا را شكر به خاطر نعمت زيبايش

امروز سالروز شاد شدن دوباره من به خاطر سالروز وجود تو در كنارمه  ، هميشه باش برايم عزيزم و آسمان و زمين را برايم بهشتي كن و من جز شكرگزاري خالق زيبايت ...

 

و مثل هميشه ... بازم برسام و پارميس

اين روزا به سختي ميشه از برسام عكس تكي گرفت ، يعني تا اين حد صميمي شدن محبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرناز سرانی آذر
13 اسفند 93 15:16
به به خوش تیپ خااااااااااااااااان