برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

برسام اين مرد كوچك

تولدت مبارك DEAR BARSAM

1391/12/9 2:14
نویسنده : مامان لعيا
225 بازدید
اشتراک گذاری

 

HAPPY BIRTHDAY BARSAM

همون طور كه گفتم روز تولد پسري ( 6 اسفند ) - از اونجائيكه ماماني و بابايي از مدتها قبل تصميم داشتن اولين سالگرد تولد ني ني مهربونو يه جشن مفصل بگيرن .هوراهوراهورا دست به كار شدن و شروع به برنامه ريزي كردن براي اين جشن مهم هوراهورااول  قرار بر اين شد كه اين مهموني به اخر هفته  (10 اسفند روز پنجشنبه ) موكول شود به خاطر موقعيت كاري بابايي كه اول هفته ها سرش واقعا" شلوغه عینکمنتظر و دوم به خاطر مهموناي شهرستانيمون........متفکر الان كه دارم براتون مينويسم ساعت تقريبا" 2 نصف شبه برسام و بابايي خوابن خواب منم تقريبا" همه كارهاي جشنو رديف كردم و يه كاراي جزيي براي فردا دارم ( البته به كمك ماماني و خاله ها كه واقعا" هميشه براي من و برسامي سنگ تموم گذاشته و مي ذارن من اگه اونا رو نداشتم نمي دونستم با اين زبل خان شيطون و ناقلا چه جوري به كاراي خونه و بيرون و.......... برسم خدا هميشه ازشون راضي باشه و عمري باشه تا من و برسامي هم به ني ني خاله ها برسيم و ماماني هم كه ديگه هيچ از روز تولد ني ني هميشه و هميشه هوامونو داشته و هيچ چي برامون كم نذاشته قلبقلبقلبماچماچماچ عصري با بابايي رفتيم كيك آقا برسام از پاك وليعصر سفارش داديم ....... يه كيك دو طبقه خوشگل......... ان شاا...... عكساي تولدو خواهم گذاشت و كلي كاراي ديگه............. اميدوارم كه اين جشن به خوبي و خوشي برگزار بشه و يه روز به ياد موندني براي خودمون و مهموناي عزيزمون باشه......... هوراهوراتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

parisa
12 اسفند 91 1:54